Overview
TechParken søger erfaren Product Owner
til Add-On Products i Vejle
Add-On Products har med softwareprodukter, gennem mere end 25 år, forbedret hverdagen for Microsoft brugere over hele verden – mere end 500.000 solgte klienter på verdensplan.
Produkterne ligger i området indenfor Workspace & Meeting Scheduling Solutions.
Hverdagen i jobbet er særdeles nuanceret og dækker over en bred række spændende opgaver med specifikt fokus på både den korte, samt lange udvikling af nuværende produkter.
Ansvars- & arbejdsopgaver
- Definere produktets vision, strategi og køreplan i samarbejde med stakeholders og udviklingsteams
- Tage ejerskab fra udviklingsprocessen til lancering og efterfølgende vedligeholdelse
- Oversætte forretningsmål til håndgribelige leverancer og klare prioriteringer
- Definer, prioriter og administrer produktets backlog i samarbejde med tværfunktionelle teams
- Udarbejde detaljerede brugerhistorier og acceptkriterier
- Gennemføre backlog-viderudvikling, samt at sikre, at opgaver er veldefinerede og estimerede for optimal udviklingseffektivitet
- Fungere som bindeled mellem teams, for at levere løsninger af høj kvalitet til tiden (der er ingen personaleledelse!)
- Levere teknisk input til design og udvikling, med fokus på skalerbarhed, ydeevne og langsigtet vedligeholdelse
- Koordiner samarbejde mellem teams, for at løse tekniske udfordringer
- Støtte og hjælpe med udviklingen af de nuværende Agile praksisser så som Scrum
- Kommuniker tekniske begrænsninger, afvejninger og beslutninger tydeligt til ikke-tekniske interessenter
- Give regelmæssige opdateringer om produktfremskridt, risici og leveringsfrister til steakholders
- Overvåge og analysere produktets performance efter lancering og drive kontinuerlige forbedringer
- Sikre, at løsningen overholder regulatoriske krav og standarder, hvor det er relevant (GDPR osv.)
Kvalifikationer og egenskaber:
- Har relevant erfaring som Product Owner, eller en lignende rolle inden for softwareudvikling
- Har erfaring med at arbejde i Azure DevOps i forbindelse med backlogstyring og prioritering
- Har erfaring (og trives med) at arbejde i et agilt rammeværk
- Kan kommunikere og samarbejde effektivt, med fokus på den positive dialog og sparring
- Arbejder selvstændigt og struktureret, med en naturlig evne til at tage ansvar og ejerskab
- Er metodisk, proaktiv og kan udfordre forretningen og stakeholders i forhold til behov og ønsker
- Har stærke formidlingsevner på både dansk og engelsk, skriftligt såvel som mundtligt.
Vi tilbyder:
- En basal oplæring / træning i vores forretningsgange, interne processer samt produkter.
- Et spændende samt udviklende job i en innovativ og dynamisk international virksomhed med store muligheder for et selvstændigt ansvarsområde
- En spændende og travl hverdag i et job og en organisation, som giver dig stor mulighed for at se at dine resultater gøre en forskel
Ansøgning:
Synes du at ovennævnte stilling lyder som noget for dig, så send dit CV eller et link til din LinkedIn profil til Serina Klejstrup på serina@techparken.dk.
Fortæl lidt om din motivation for at søge stillingen (f.eks. hvordan du tænker at du kan hjælpe virksomheden med netop dine kompetencer) og hvorfor denne stilling lyder interessant for dig.
På forhånd tak for din interesse!
For at ansøge til dette job send dine informationer til serina@techparken.dk