HVORFOR VÆLGE TECHPARKENS STILLINGSOPSLAG?
Bedre synlighed ift. virksomhedens kultur end ved blot et standard stillingsopslag
Få flere ledt over til Jeres hjemmeside og sociale medier
Alle i IT branchen kan være med
Ingen spild af penge – gennemskuelige priser
Ingen bindingsperiode!
Ingen telefonsælgere fra TechParken der kontakter Jer efterfølgende!
HVAD INDEHOLDER EN PAKKE?
- Pakke 1 – Stillingsopslag til 1 stilling, eller projekt i 60 dage.
- Pakke 2 – Fremhævet Stillingsopslag (vises på forsiden) til 1 stilling i 60 dage inkl. visning af virksomhedsprofil med billeder og tekst.
- Pakke 3 – Frit antal stillingsopslag i 1 år, inkl. 6 stk. “Anbefalede” forside visninger (ikke-brugte “anbefalede” kan gemmes til året efter!)
HVORDAN FUNGERER BETALING?
- Hvordan betaler jeg?
- – Direkte med virksomhedskortet her på siden, eller via faktura (bestil pr. mail).
- Hvordan betaler jeg som offentlig kunde?
- – Du betaler ved at sende os dit EAN nummer, sammen med navn på kontaktperson.
NY KUNDE – HVAD GØR JEG?
- Ingen binding
- – I forudbetaler og varen kan ikke refunderes, men der er ingen binding ved at lave en aftale med TechParken.
- Hvordan bliver jeg kunde?
- – I bestiller direkte her på sitet under Produkter, eller kontakter os via mail, eller Jeres foretrukne sociale medie.
- Kan jeg ændre i min bestilling/opslag?
- – Ja, du får fuld kontrol over de opslag du laver.
Kan mit rekrutteringsfirma benytte Jeres stillingsopslag til vores kunder?
– Ja, så længe det tydeligt fremgår for ansøger hvor og hvordan de skal ansøge.
JEG ER KUNDE – HVORDAN FUNGERER MIT ABONNEMENT?
- Kan jeg ændre i min bestilling/opslag?
– Ja, du får fuld kontrol over de opslag du laver.
- Hvornår har jeg deadline for udmelding?
- – Har du bestilt og betalt for et års abonnement, kontakter vi dig før det efterfølgende år starter – Der er ingen deadline/opsigelsesfrist hos os!
- Jeg har tilmeldt mig som kunde, men er i tvivl om mit abonnement
– Når du logger ind, kan du se hvad du har betalt for, men bliver du i tvivl er du altid velkommen til at kontakt os.

BRUG FOR MERE INFORMATION ELLER HJÆLP?
- Vores kundeservice sidder klar ved tasterne til at hjælpe dig, hver mandag til fredag fra kl. 09.00-15.00 på mail@techparken.dk