HVORFOR VÆLGE TECHPARKENS STILLINGSOPSLAG?

Bedre synlighed ift. virksomhedens kultur end ved blot et standard stillingsopslag

Få flere ledt over til Jeres hjemmeside og sociale medier

Alle i IT branchen kan være med

Ingen spild af penge – gennemskuelige priser

Ingen bindingsperiode!

Ingen telefonsælgere fra TechParken der kontakter Jer efterfølgende!

 

HVAD INDEHOLDER EN PAKKE?

Pakke 1 – Stillingsopslag til 1 stilling, eller projekt i 60 dage.
Pakke 2 – Fremhævet Stillingsopslag (vises på forsiden) til 1 stilling i 60 dage inkl. visning af virksomhedsprofil med billeder og tekst.
Pakke 3 – Frit antal stillingsopslag i 1 år, inkl. 6 stk. “Anbefalede” forside visninger (ikke-brugte “anbefalede” kan gemmes til året efter!)

HVORDAN FUNGERER BETALING?

Hvordan betaler jeg?
– Direkte med virksomhedskortet her på siden, eller via faktura (bestil pr. mail).
Hvordan betaler jeg som offentlig kunde?
– Du betaler ved at sende os dit EAN nummer, sammen med navn på kontaktperson.

NY KUNDE – HVAD GØR JEG?

Ingen binding 
– I forudbetaler og varen kan ikke refunderes, men der er ingen binding ved at lave en aftale med TechParken.
Hvordan bliver jeg kunde?
– I bestiller direkte her på sitet under Produkter, eller kontakter os via mail, eller Jeres foretrukne sociale medie.
Kan jeg ændre i min bestilling/opslag?
– Ja, du får fuld kontrol over de opslag du laver.

Kan mit rekrutteringsfirma benytte Jeres stillingsopslag til vores kunder?
– Ja, så længe det tydeligt fremgår for ansøger hvor og hvordan de skal ansøge.

JEG ER KUNDE – HVORDAN FUNGERER MIT ABONNEMENT?

Kan jeg ændre i min bestilling/opslag?
– Ja, du får fuld kontrol over de opslag du laver.
Hvornår har jeg deadline for udmelding?
– Har du bestilt og betalt for et års abonnement, kontakter vi dig før det efterfølgende år starter – Der er ingen deadline/opsigelsesfrist hos os!
Jeg har tilmeldt mig som kunde, men er i tvivl om mit abonnement
– Når du logger ind, kan du se hvad du har betalt for, men bliver du i tvivl er du altid velkommen til at kontakt os.
 

BRUG FOR MERE INFORMATION ELLER HJÆLP?

Vores kundeservice sidder klar ved tasterne til at hjælpe dig, hver mandag til fredag fra kl. 09.00-15.00 på mail@techparken.dk
Betingelser for brug af siden